SNART DAGS FÖR HEMGÅNG.

då vi åker hem om mindre än två månader har bloggen bortprioriterats lite på sistone. det gick upp för oss att tiden bara flygit iväg och att vi fortfarande har en massa saker vi vill hinna göra innan vi lämnar peking för gott. mest av allt, njuta av sambolivet för snart skiljs vi åt av ett stort hav igen. så vi försöker ta vara på tiden vi har tillsammans här, hoppas ni förstår.

jag är för tillfället inne på min finals-period. P-Hs äger rum om två veckor om jag inte misstar mig. ska bli skönt när allt det här är över men samtidigt inte, kommer sakna Tsinghua. alla vänner. definitivt. men livet går vidare.

vår allra första familje-bild som vi tog när vi flyttade hit i början av september förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0