LET'S FIGHT THIS TOGETHER!

Efter en massa om och men så gick P-H och bytte upp sig till level 6 i HSK tentan så nu kommer vi ta samma nivå. pressure för mig som läst kinesiska längre än honom att prestera bättre men samtidigt kan vi nu plugga tillsammans och peppa varandra! dessutom är jag nästan säker på att han kommer klara sig bättre då han kan läsa betydligt fler tecken än mig nu! det ni! applåder!

hursomhelst så har vi...håll i er... FEM TUSEN ord att gå igenom inför HSK tentan. enligt P-Hs uträkning så måste vi gå igenom minst 200 ord/dag. mamma mia.

så vi har bokat in en massa plugg-dejter här framöver, så ni vet ifall bloggen får ta lite extra stryk hädanefter.
men gargh, 5000! om min hjärna ändå hade kapacitet att lagra så många ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0