SYSTEM OVERLOAD.

mitt huvud spricker snart. jag har som tidigare känt extremt svårt för matte, ju fler siffror inblandade, desto skelare blir mina ögon. just nu ser jag bara ekvationer vart jag än tittar, THANK GOD att man får ta med sig ett A4s "cheat sheet" till tentan.

har pluggat sen tio imorse så sisådär 16 timmar har jag varit igång (minus lunch/middag så egentligen "bara" 14 timmar). ska kriga i någon timma till innan jag lägger mig.

jagvillsovajagvillsovajagvillsova.

min "hej-jag-pluggar-matte"-min.




Kommentarer
Postat av: Joliday

Tjoo meinu!!



Jag ska skriva det "gamla" hsk testet. Jag har dock inte ens öppnat boken eller pluggat mandarin sedan två år tillbaka. Jag överlever på min chinglish nämligen. :-) men däremot kommer det gå super smidigt för dig som både kan och ha pluggat! Jag lovar!!!! Så du behöver inget lycka till men däremot önskar jag dig en awesome sommar!! :-) Det där med fusklapp du skulle skrivit på datan minimal font strlk :-D

Kram

2011-06-15 @ 05:53:30
URL: http://joliday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0