SOCIALA PARET.

idag har jag och P-H varit übersociala. vi har suttit vid varsin dator och spelat. han sitter och spelar något avancerat med Tommy, jag sitter och spelar något sliiightly less difficult, nämligen "Plants vs Zombies" åååh det är så kul! har utan att överdriva spelat hela dagen.
vet inte om det är jag som är lättroad eller bara av det enkla faktumet att jag inte behärskar komplicerade spel. uno och fruit ninja, that's my cup of tea.

vid middagstid mötte vi upp Eliza för middag här i WU, och nu är vi tillbaka vid datorerna. det här är livet alltså! men ey, dagen efter en tenta ska faktiskt tillbringas just såhär!

på tal om datorer, mitt batteri till datorn har bestämt sig för att gå i pension, bu-friggin-hu. så nu måste jag ha sladden i at all times, jobbigt. har trots allt bara haft min bebis i knappt 1½år. fick den av P-H på alla hjärtans dag förra året och har tagit sååå hand om den, och ändå händer det. can't believe it.

nu ska jag trösta mig själv med lite dödande av zombies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0