NATTUGGLAN VIC.

klockan är fem på morgonen och här sitter jag med vidöppna ögon, försökte lägga mig vid halv två tiden, när jag sedan rullat runt i två timmar gav jag upp och gick upp igen. ser inte logiken i det hela dock, har pluggat och tränat som ett tok idag, borde vara utmattad. istället sitter jag och nöter av HSK ord och har nu passerat 1100-strecket.

det har blivit ljust ute så funderar på om jag ska göra ett nytt försök att somna så jag inte sover bort hela dagen sen. P-H ligger däremot och snarkar i takt med fåglarnas kvittrande utanför fönstret, nej okej, scratch that, nu försökte jag låta poetisk. vi har inga fåglar här, ännu mindre kvittrande fåglar, men snarkandet finns.

ska försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0