LAST CLASS DINNER.

whaaoooow! gårkvällen var så himla kul! vi mötte upp mina klasskamrater + några vänner för en sista koreansk middag då de flesta i min klass åker hem till Korea redan idag (buhu). det var så sjukt kul!
vi körde all in på dricklekarna och vissa fick i sig lite mer än de tålde. host. inga namn. host. :P

efter flera rundor fortsatte vi på ett annat ställe där vi slog ihop med bordet bredvid som också var helt galna. de var helt övertygade om att jag och P-H var koreaner, de tyckte att jag var mer korean än en korean, haha.

äventyret började dock när jag skulle försöka få hem älskling. o-m-g. inte världens lättaste projekt direkt. haha. sista gången han blev såhär var nog på vår avskedsfest och ni som var där VET hur det var haha. men det var så jävla kul så det var det värt!

ska se om det finns några bilder som tål att läggas upp här, haha. men det blir senare för nu blir det tentaplugg hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0