KOREAN DRINKING NIGHT.

P-H tränar just nu så jag passar på att säga hej till er och plugga lite. senare ikväll ska vi möta upp min klass (som nästan enbart består av koreaner) och köra en Korean Drinking Night. alltid lika kul att dricka med koreaner för de har så många roliga lekar! och så länge de inte går ihop och attackerar mig så klarar jag mig alltid relativt bra i lekarna - därmed slipper dricka alltför mycket.

Förresten, det är "Sweden-Day" skyltar överallt på campus! KTH och Handels har ju gått ihop och kört en massa project destinations och just Project China befinner sig här på Tsinghua om jag inte misstar mig, så dagen innan sveriges nationaldag kommer vi på tsinghua ha en alldeles egen Sweden-day. awesome! hoppas de bjuder på köttbullar. hähä.

förra "Korean-Drinking-Night"



Kommentarer
Postat av: Nina, 加美

Roligt o se hur snabbt bloggen sköttes av er båda till att skötas av en enda (need i give name) :P

2011-06-03 @ 12:30:01
URL: http://ssbd.blogg.se/
Postat av: Vicky

yes! please, tjata lite på Mr Lazy att ta tummen ur röven nu! :)

2011-06-04 @ 05:48:31
URL: http://phicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0