KLAAAARA!

DONE DONE DONE!
vi är äntligen klara med pluggåret! vi skrev precis vår sista tenta imorse (HSK), håller tummarna för positiva resultat men det spelar egentligen ingen roll för vi vet att vi gjorde vårt absolut bästa. passade på att logga in på intranätet då en fågel viskade i mitt öra att betygen var ute, JAG KLARADE DET! klarade alla mina kurser och kan nu andas ut. ni anar inte hur skönt det känns just nu, vi cyklade runt på campus tidigare idag med stora leenden och inhandlade våra Tsinghua-hoodies som belöning och ikväll blir det middag på Quan Ju De med P-Hs morbror och hans fru.
UNDERBART! nu ska jag börja längta till Malaysia på HELTID!

Kommentarer
Postat av: Daniel Wikström

PH om du är klar med skolan så tar du och kommer hem bums! Dax att börja jobba igen ;) Du har inte tid med Malaysia....får bli nästa resa.



/Chefen

2011-07-04 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0