JAG ORKAR INTE MER!

sitter och skriver min "fusklapp" som man får ta med sig till morgondagens tenta. så mycket information! hur litet jag än skriver så får knappt hälften plats, bara ekvationerna tar upp 70%.

mamma kom med den mest geniala idén någonsin:

"ett papper bara? ta ett A3 papper då?"

jaa, i wish. A4 är det som gäller, dessvärre. men jag fick mig ett gott skratt i alla fall. haha, kan ni tänka er mig komma in till klassrummet med en stor affisch som "fusklapp" att jag behöver två bänkar? hilarious. mitt huvud värker som sjutton, jag ber till alla högre makter att jag klarar tentan imorgon. piece of cake tänker ni eftersom jag får ta med "fusklapp" men nooo, att avkoda saker och ting med hjälp av ekvationer är inte det lättaste precis. fan, vad hände med min "jag-är-gul-och-är-bäst-på-matte"-gener?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0