REUNION OF AWESOME FOURSOME!

idag kom tjejerna! (plus Frej) det har alltså gått snart ett år sen awesome foursome var samlade, helt sjukt. vi hann med xidan, silk market och wangfujing idag och till middag blev det hai di lao. imorgon kommer P-Y, simon och hans flickvän ner och snaaaart åker vi till Malaysia!

och åh åh åh, vi fick souvenirer av gänget idag, sour creme chips, en massa choklad OCH LÖSGODIS! jag kunde inte hålla mig och började gräva i påsen redan på stationen, såååå mycket har jag längtat efter svenskt godis. tur att jag haft mina marabou choklad som mamma, ayi och p-y tagit med sig under året.

imorgon blir en tight dag så dags att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0